Sila SMS/Hubungi:



012-610 0526 (En Ahmad) / 019-384 9330 (Pn Rozanna) - Kuala Lumpur.

EMAIL: sanusi.my@gmail.com



Penghantaran percuma ke seluruh Malaysia menggunakan Pos Express dengan pembelian minima 2 unit sabun Aqura (20g/unit) dengan harga RM20 (RM10 x 2).



Pengedar diperlukan di seluruh negara. Hubungi kami segera.

Sabun Karbon Aqura Yang Menakjubkan

Sabun Karbon yang menakjubkan, membersih kulit secara lembut. Menghilangkan kegatalan dan bau dengan hanya satu mandian. Kelebihan ion negatif dengan sinar infra merah jauh memberi lebih kesegaran serta mengembalikan tenaga.

Sabun Karbon Aqura memberikan kebersihan yang ketara dengan satu sentuhan lembut. Diperbuat dengan menggunakan suhu dan haba yang amat tinggi, karbon merupakan bahan utama disebalik keberkesanan Aqura. Aqura sebenarnya mengembalikan tenaga semasa anda mandi! Kandungan akti-karbon di dalam sabun mandi mengeluarkan ion-ion negatif dan sinaran infra merah jauh. Inilah sebabnya anda akan mengalami keberkesanan Aqura, dan kesegaran yang berpanjangan. Sabun hitam semulajadi Sabun Mandi Aqura diperbuat dengan serbuk Akti-karbon halus, Nano Silver dan minyak kelapa sawit. Akti-karbon mengeluarkan ion-ion negatif dan sinaran infra merah jauh, mengekalkan kesegaran untuk tempoh yang lebih lama.

Anti-Bakteria dan Sterilisasi

Nano Silver ditambahkan ke dalam sabun Aqura untuk kesan anti-bakterianya. Apabila ia bertembung dengan bakteria, Nano Silver akan menghapuskan elektron dari permukaan organisma tersebut, menghalang bacteria dari berfungsi dan seterusnya membunuh bakteria tersebut. Sebahagian Nano Silver yang tertinggal di atas kulit dan di dalam rongga mengekalkan kesegaran anda untuk tempoh yang lebih lama. Nano Silver membersihkan kulit secara sempurna dengan menghapuskan kulit dan sel-sel yang telah mati. Ia juga mempamerkan keberkesannya untuk jerawat. Ion-ion negatif dan Sinaran Infra Merah Jauh.

Akti-karbon mengeluarkan Ion-ion negatif.

Digelar “Vitamin udara”, Ion-ion negatif membantu hemoglobin di dalam darah untuk menggerakkan zat-zat dan menukarkannya kepada tenaga. Akti-karbon juga mengeluarkan sinaran Infra Merah Jauh yang telah terbukti oleh ahliahli Sains untuk mempertingkatkan tahap tumbesaran dan kesihatan sel-sel hidup. Sinaran Infra Merah Jauh mengeluarkan jutaan getaran ‘bio’ seminit, yang akan bertindak sebaik sahaja ia bersentuhan dengan kulit. Fungsi ini memperbaharui sel-sel kulit dan melindungi kulit dari kesan penuaan.

Apakah Cecair Karbon?

Cecair karbon merupakan bahan aktif di dalam Sabun Muka Aqura. Cecair karbon diperbuat terutamanya daripada asid pyroligeneous yang diketahui oleh pakar-pakar pelbagai bidang untuk kesan kesihatan dan kecantikannya yang positif, dan digunakan di dalam kehidupan seharian orang Jepun. Cecair karbon merupakan asid pyroligeneous yang asli. Ia mengandungi lebih dari 200 jenis bahan, termasuk asid asetik, methyl, acetone dan kandungan bahan kimia lain yang lebih kecil. Ia merupakan cecair yang asli dan semulajadi. Asid pyroligeneous mempunyai sejarah yang lama dan ia diketahui oleh kesan sterilisasinya. Ia telah digunakan selama berabad lamanya sebagai ejen sterilisasi, penghapus bau, dan juga dalam perubatan bagi masalah usus. Apabila ditambah kedalam air, kesan antiseptik, anti-bengkak dan anti-allergi bahan-bahan organik seperti asid asetik fenol akan mengecutkan saiz molekul air, mempercepatkan penyerapan ke dalam kulit dan menambahkan pengaliran tenaga, menjadikannya sempurna sebagai sabun muka.

Friday 12 February 2010

Sabun AQURA, Sabun Tahan Mengantuk di MHI TV3 8 Jan 2010



SMS:
010-295 7990 (En Ahmad)
019-384 9330 (Pn Rozanna)
Kuala Lumpur
EMAIL: rafaworld.my@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Testimoni

“Selalunya saya berasa amat letih selepas pulang dari kerja. Namun, selepas saya menggunakan Sabun Mandi Aqura, saya berasa amat bertenaga. Walaupun beberapa jam selepas mandi, saya masih berasa segar; tidak letih ataupun mengantuk seperti dahulunya. Tompok-tompok hitam di lengan saya juga semakin pudar. Sabun ini bertenaga!”

Mohd Fauzi Misnan, 40 tahun, Kuala Lumpur


“Terdapat parut yang kasar pada lengan saya. Selepas menggunakan Sabun Mandi Aqura selama seminggu, parut pada lengan saya menjadi licin. Selepas saya mandi menggunakan Sabun Mandi Aqura, saya berasa segar sepanjang hari. Saya tidak lagi mengantuk di dalam kelas.”

Zul Helmy, 21 tahun, Unisel


“Saya menghadapi masalah kegatalan pada paha saya selepas mandi. Tetapi, selepas menggunakan sabun Aqura, kegatalan itu hilan.”

Patrick Lui, Kuala Lumpur


“Saya menggunakan Sabun Muka Aqura pada muka saya selama 2 minggu. Sekarang, muka saya lebih bersih dan saya tidak perlu

lagi menggunakan bedak muka. Kulit muka saya terasa lebih lembut dan masalah jerawat saya semakin berkurangan.”

Lin, 36 tahun, Klang